mehredanesh

mehredanesh

mehredanesh

mehredanesh

نمای خلاقانه با فایبر سمنت

نمای خلاقانه با فایبر سمنت :فایبر سمنت برد صفحات پیش ساخته سیمانی است که از الیاف سلولزی و سیلیس استفاده شده است شما عزیزان می توانیدجهت اطلاع ازلیست قیمت  فایبر سمنت برد ایرانی با ما در تماس باشید.

فایبرسمنت برد نوین آراد، ضد آب، سبک و ارزان، دارای ابعاد و ضخامت مختلف، قابلیت برش اختصاصیcnc و ۱۰۰% تولید داخلی ایران است.

نمای خلاقانه با فایبر سمنت

نمای خلاقانه با فایبر سمنت

برای جلوه خانه و همچنین تعدیل و صرفه جویی در انرژی می توان  از پنجره های بسیار بزرگ در نما استفاده شود.برای این که خلاقانه از سمنت برد استفاده شود، ترکیبی از فایبر سمنت برد , سنگ و چوب در کنار هم جلوه ای بی نظیر به ساختمان خواهد داد.

ناگفته نماند امروزه به دلیل زیبایی و مقرون به صرفه بودن فایبر سمنت برد اکثر خانه های ویلایی و خارج از شهری با نمای فایبر سمنت برد طراحی می گردند.

نمای خلاقانه با فایبر سمنت

نمای خلاقانه با فایبر سمنت

قابلیت ترکیب نمودن نما با فایبر سمنت برد

نمای خلاقانه با فایبر سمنت :این نوع استفاده از متریال در نما علاوه بر کمک به هماهنگی وزن و محاسبات معماری، مقاومت در برابر آب و هوای مختلف را نیز در نمای ساختمان فراهم می نماید.

چرا از فایبرسمنت برد در نما استفاده می شود؟

نمای خلاقانه با فایبر سمنت :یکی از متریال هایی که امروزه در اجرای نمای خشک بسیار طرفدار پیدا کرده است و مورد استفاده قرار می گیرد فایبرسمنت است . صفحات سیمانی سمنت برد،یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف می باشد. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، سمنت برد ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی نوین آراد، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ارزان‌ترین و مناسب‌ترین می باشد.

نمای خلاقانه با فایبر سمنت

نمای خلاقانه با فایبر سمنت

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون هوشمند سازی خط تولید  به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد ، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه گردد. جهت اطلاع از تولید فایبر سمنت و لیست قیمت این محصول می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم ارائه گردد.

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد : فیلتر هوا در واقع مانند قلب انسان می باشد.فیلتر هوا هوای آلوده را جذب می کند و بعد از تصفیه و پاک کردن هر گونه آلودگی ,هوای تمیز را به موتور انتقال می دهد و باعث افزایش راندمان کار کرد ماشین می شود ،نقش بسیار مهمی در میزان مصرف سوخت و عمر موتور ماشین دارد.

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد؟

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد : هوادهی فیلتر به چه صورت است ،حجم هوایی که در واحد سطح از فیلتر در واحد زمان می گذرد را دبی هوا ی گذری می نامند و با مقیاس فوت مکعب در دقیقه اندازه گیری می کنند.

هوادهی فیلتر چه نقشی بر کارکرد موتور خودرو دارد؟

هوادهی بالا بدین معنی مقاومت کمتر فیلتر هوا در برابر جریان عبوری از فیلتر و ورودی به موتور می باشد. بدین صورت که موتور نیروی کمتری را برای مکش هوا صرف می کند و مانع از اتلاف نیرو می شود.همچنین امکان رسیدن هوای کافی بنا به مقدار مورد نیاز موتور ،به معنی اکسیژن بیشتر برای احتراق سوخت در موتور می باشد و این به معنی بالا رفتن راندمان موتور و افزایش قدرت خروجی آن می باشد.

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد

اهمیت راندمان فیلتر های هوا در چیست؟

موتور خودرو یک محیط بسته است که تنها هوا و بنزین به آن وارد می شود. ورود ذرات میکرونی غبار هوا به داخل محوطه اتاق انفجار و چسبیدن به جداره سیلندر آنها به مرور زمان تحت سایش قطعات متحرک که با فشار بالا در موتور در تحرک هستند مانند ذرات کوچک سنباده عمل کرده و اصطکاک موتور و کوتاه شدن عمر آن را باعث می شود.

بیشتر بخوانید : حقایقی در مورد فیلتر هوا

آیا فیلتر هواباعث مصرف سوخت می شود؟

بدلیل بالا رفتن راندمان موتور و احتراق کامل تر امکان استفاده مناسب از سوخت فراهم می شود و در واقع موتور در دور پایین تر با باز شدن کمتر دریچه گاز ، بنزین یا گازوییل به قدرت موتور مورد نظر می رسد.در صورت رانندگی در شرایط مطلوب بطور متوسط ۳۰% کاهش مصرف سوخت اندازه گیری شده است.

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد؟

کثیف بودن فیلتر هوا چقدر می تواند در مصرف سوخت موثر باشد؟

این مسئله به قدری مهم است که اگر فیلتر هوا کثیف باشد و با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت حرکت کنید، با مصرف هر لیتر بنزین تقریبا نیم کیلومتر کمتر جلو میروید. مثلا خودروی شما اگر با مصرف هر لیتر بنزین معادل ۱۵ کیلومتر جلو میرود، وقتی فیلتر هوا کثیف باشد همین مقدار بنزین مصرف میکند ولی معادل ۱۴٫۵ کیلومتر جلو میرود.

شما می توانید با تعویض فیلتر هوا و استفاده از فیلتر استاندارد ضمن سالم نگه داشتن و بالا بردن عمر مفید موتور خودرو ۲۰ تا ۳۰ درصد مصرف سوخت خودروی خود را کاهش دهید.

چه زمانی باید فیلتر هوای خودرو تعویض گردد؟

اگر احساس کردید که خودرو شما با مشکلات زیر همراه است می بایست فیلتر هوای خودرو بازدید و در صورت کثیف بود تعویض شود.

  • افزایش زمان استرات
  • افزایش گازهای خروجی از اگزوز
  • افزایش مصرف سوخت
  • کاهش توان موتور
  • لرزش مداوم موتور
  • افزایش ایجاد رسوب بر روی شمع موتور خودرو
  • ریپ زدن موتور

چگونه فیلتر هوای خودرو خود را چک کنیم؟

فیلتر هوا چه تاثیری روی عملکرد ماشین دارد : برای بررسی فیلتر ، درپوش آن را باز کنید ( که با بست ها یا سایر اتصالات نگه داشته شده است). فیلتر را درآورده و در برابر تابش نور ( آفتاب ) قرار دهید.اگر فیلتر خیلی تیره و پرتوهای عبوری از آن کم باشند ، نشانه گرفتگی بیش از حد فیلتر است و باید آن را تعویض نمود.

شرکت سام صنعت قومس بهره برداری با هدف خدمت رسانی به صاحبان صنایع،کارخانجات،آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی، ساخت، تامین مواد، نصب و راه اندازی، فیلترهوا، نگهداری و تعمیرات پروژه‌های صنعتی می باشد.

دیگران نیز این مطلب را خوانده اند:

___________________________________________

مراحل اخذ استاندارد فیلتر هوا

هدف از فیلتر هوای خودرو چیست؟

نقش فیلتر هوا در ماشین

—————————————————–

چرا فیلتر هوای خودرو ،زود کثیف می شود؟

یکی از مهم ترین دلایل رانندگی در محیط هایی است که الودگی و گرد و غبار بسیار زیاد است .ممکن است جنس فیلتر خریداری شده شما خوب نباشد و کیفیت لازمه را نداشته باشد.ممکن است نشتی درکانال هوا وجود داشته باشد.

با شرکت سام صنعت، پای به صنعت فیلتر هوای کشور بگذارید.این شرکت با استفاده از نخبه ترین و زبده ترین تیم کارشناسی و فنی، آماده خدمت رسانیبه صاحبان صنایع و کارخانجات و نیز آماده ارائه خدمات مشاوره فنی و مهندسی در زمینه طراحی، ساخت، تأمین مواد، نصب و راه اندازی، نگهداری و تعمیرات در پروژه های صنعتی می باشد .

جهت خرید محصولات و یا ارتباط با کارشناسان و متخصصان ما،کافیست تماس بگیرید و یا با تکمیل فرم زیر منتظر تماس کارشناسان ما باشید

چند نوع بیمه عمر داریم، درباره بیمه عمر بیشتر بدانیم؟

چند نوع بیمه عمر داریم، درباره بیمه عمر بیشتر بدانیم؟ حتما در هنگام خرید بیمه عمر با عنوان های مختلفی از این بیمه مواجه شده اید که نمایندگان شرکت های بیمه به شما معرفی می کنند ، و احتمالا دچار کمی سردرگمی شده اید که این بیمه های عمر چه هستند و کدامیک از آنها بهتر است؟ قبل از اینکه اقدام به خرید بیمه عمر کنید بهتر است شما را با انواع بیمه عمر آشنا کنیم با ما همراه باشید:

بیمه های عمر به چند دسته تقسیم می شوند؟

♦بیمه‌های عمر زمانی (به شرط فوت یا خطر فوت ساده زمانی)

♦بیمه‌های تمام عمر

♦بیمه‌های پسانداز

♦بیمه‌های مانده بدهکار

♦مستمری‌ها

بیمه عمر زمانی چیست و چه مزایایی نسبت با سایر بیمه ها دارد؟

حق بیمه عمر زمانی نسبت به سایر انواع بیمه‌های عمر ارزان است و بیمه‌شده می‌تواند با پرداخت حق بیمه اندک از پوشش‌های مناسبی استفاده کنداین بیمه‌ها برای مدت معینی اعتبار دارد در صورتی که بیمه‌شده در طول این مدت‌زمان فوت کند سرمایه فوت به ذینفعان بیمه‌نامه پرداخت میشود و در غیر این صورت شرکت بیمه تعهدی در مقابل بیمه‌گزار ندارد. این بیمه به ویژه کمک به خانواده‌هایی است که با فوت سرپرست خانواده از درآمد محروم می‌شوند. افراد همچنین می‌توانند با خرید این بیمه برای خسارت‌های ناشی از حوداثی که باعث فوت، نقص عضو و ازکارافتادگی می‌شود تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار بگیرند. مزیت بیمه‌های عمر زمانی حق بیمه ارزان آنها در مقایسه با سایر بیمه‌های عمر است

چند نوع بیمه عمر داریم؟ نمایندگی بیمه عمر در گرگان

بیمه تمام عمر پاسارگاد چیست؟

در بیمه‌های تمام عمر، سرمایه بیمه‌نامه با فوت بیمه‌شده و بدون توجه به زمان وقوع آن به ذی‌نفعان پرداخت می‌شود.

مزیت بیمه تمام عمر نسبت به بیمه عمر زمانی در این است که این بیمه‌ها دارای ارزش بازخرید هستند یعنی در صورتی که بیمه‌گزار پس از گذشت دو یا سه سال از تاریخ شروع بیمه‌نامه، از پرداخت حق بیمه منصرف شود می‌تواند بخشی از سرمایه خود را دریافت می‌کند.

بیمه‌های عمر مانده بدهکار

این نوع بیمه برای کسانی مناسب است که از بانک‌ها و یا از مؤسسات مختلف وام گرفته‌اند و اقساط خود را در سررسید آن پرداخت می‌کنند. تعهد بیمه‌گر در بیمه‌های عمر مانده بدهکار، پرداخت اقساط با فوت بیمه‌شده است. این بیمه‌ها برای بعضی مؤسسات مالی به قدری مهم است که فقط به شرط داشتن این بیمه وام می‌دهند.

بیمه عمر مستمری

دانستن اطلاعاتی در مورد بیمه عمر مستمری و تهیه آن می‌تواند کمکی برای کسانی باشد که حقوق بازنشستگی ندارند و یا حقوق بازنشستگی آن‌ها جوابگوی هزینه‌های زندگیشان نیست. تعهد شرکت بیمه می‌تواند پرداخت مستمری دوره‌ای برای مدت‌زمان معین و یا در سراسر طول حیات بیمه‌شده باشد. بیمه مستمری از دو مرحله تشکیل می‌شود. مرحله اول تشکیل سرمایه است که در این مرحله بیمه‌شده اقساط حق بیمه را تا زمان سر رسید مستمری پرداخت می‌کند. تعهد شرکت بیمه هم با آغاز سررسید مستمری شروع می‌شود

چند نوع بیمه عمر داریم؟ خرید بیمه عمر در گرگان

افراد تا چه سنی می توانند اقدام به خرید بیمه عمر کنند؟

افراد می‌توانند از بدو تولد تا سن 70-65 سالگی تحت پوشش بیمه عمر قرار بگیرند.

چه مواردی در میزان نرخ بیمه عمر و صدور آن موثر هستند؟

سن، جنس، قد و وزن، وضعیت جسمانی (چاقی، لاغری و عضلانی) ، تاریخچه سلامت خانواده، وضعیت جسمانی در معاینات پزشکی، سابقه سلامتی، شغل و حرفه و عادات اخلاقی همگی از عومل مؤثر در بررسی میزان نرخ و صدور بیمه عمر هستند

مزایای سود دهی بیمه عمر پاسارگاد نسبت به سایر بیمه ها

♦سود تضمینی: میزان این سود توسط بیمه مرکزی تعیین می‌شود و معمولاً در همه شرکت‌های بیمه یکسان است. در بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری پاسارگاد در دو سال اول 16% ، در دو سال دوم 13% و از سال پنجم به بعد 10% سود تضمینی به سرمایه بیمه‌گزار تعلق می‌گیرد. بیمه پاسارگاد در سال‌های 93، 94 و 95 به ترتیب 22، 20 و 19درصد به دارندگان بیمه عمر پاسارگاد، سود پرداخت کرده است.

♦سود مشارکت در منافع: شرکت‌ بیمه پاسارگاد با سرمایه اندوخته بیمه‌گزاران در زمینه‌های مختلفی سرمایه‌گذاری می‌کند و در نهایت بیمه‌شده را در سود حاصل از آن مشارکت می‌دهند.

مزیت دیگر بیمه عمر پاسارگاد دریافت وام است. طوری که افراد می‌توانند بدون ضامن و وثیقه تا 90% اندوخته خود را از بیمه عمر وام بگیرند. البته این مزیت مخصوص بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پاسارگاد است

چند نوع بیمه عمر داریم؟ خرید بیمه عمر پاسارگاد در گرگان . قدس علوی

حق بیمه عمر پاسارگاد و تأثیر آن در شرایط بیمه‌نامه عمر چگونه محاسبه می شود؟

برای این که بدانید حق بیمه عمر چقدر در شرایط بیمه‌نامه شما تأثیر می‌گذارد به طور مختصر اشاره کنیم که حق بیمه‌ای که تعیین می‌کنید در میزان سود شما و همچنین میزان پوشش‌هایی که دریافت می‌کنید به طور مستقیم تأثیر می‌گذارد. هرچه حق بیمه عمر پاسارگاد شما بیشتر باشد در زمان پایان قرارداد اندوخته بیمه‌نامه بیشتری خواهید داشت. همچنین پوشش‌های انتخابی شما نیز از کیفیت بیشتری برخوردار هستند.

پرداخت حق بیمه عمر پاسارگاد در چه زمانی باید انجام شود؟

در این مورد نیز بیمه عمر پاسارگاد بازه‌های زمانی متفاوتی را به بیمه‌گزار پیشنهاد می‌کند و این بیمه‌گزار است که با توجه خواست خود می‌تواند انتخاب کند که حق بیمه خود را به صورت ماهانه، سه‌ماهه، شش‌ماهه و یا سالانه بپردازد.

نحوه خرید بیمه عمر پاسارگاد در گرگان

خرید بیمه‌نامه عمر در وب سایت‌ بیمه قدس علوی نماینده شرکت پاسارگاد امکان‌پذیر است و روند آن به صورت کاملا آنلاین صورت می‌پذیرد. در واقع ثبت سفارش یکی از زیرمجموعه‌های بیمه عمر و آتیه مانند خرید یک محصول به صورت اینترنتی پس از طی مراحل خاص خود به سادگی  اتمام می‌پذیرد. قرارداد بیمه عمر یک قرارداد بلندمدت است که نیاز به توافق طرفین دارد. شما برای خرید بیمه عمر پاسارگاد به صفحه درخواست بیمه رفته و پس از پر کردن موارد خواسته شده ،کار خرید بیمه عمر شما به اتمام می رسد. در هر صورت برای خرید بیمه عمر در گرگان می توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و یا در صورت بروز مشکل می توانید با شماره های 32329197 و 09112737896 تماس حاصل نمایید.

استفاده از ظروف گرانیتی برای اولین بار

استفاده از ظروف گرانیتی برای اولین بار : توضیح این موارد که رعایت چه نکاتی برای استفاده بار اول از ظروف گرانیتی ، کمی برای کدبانوهای ایرانی سخت است ، زیرا بانوان ایرانی خود در تمام موارد مربوط به آشپزخانه حرفه ای هستند و این مطلب صرفا برای آگاهی آن دسته از بانوان و نو عروسانی است که هنوز تجربه کافی برای استفاده از ظروف گرانیتی برای اولین بار را ندارند ، پس برای اینکه بتولنید طول عمر ظروف گرانیتی خود را بالا ببرید با ما همراه باشید.

شما یک سرویس قابلمه گرانیتی را از شرکت اطمینان کالا خریداری کرده اید و اکنون برای بار اول می خواهید از آن استفاده کنید ، اما رعایت چه نکاتی برای اولین بار الزامی است :

در ابتدای امر بعد از باز کردن بسته بندی ، ظروف گرانیتی خود را داخل سینک ظرفشویی قرار دهید و سپس با اسفنجی نرم آن را بشویید.

در گام بعد ظرف را روی حرارت بسیار کم قرار دهید و درون آن کمی روغن بریزید.

در مرحله سوم بعد از گرم شدن روغن ، آن را به آرامی همه قسمت های داخلی ظرف بچرخانید.

در گام آخر بعد از اینکه قابلمه کاملا به روغن آغشته شد ، آن را بشویید و سپس خشک کنید . اکنون سرویس قابلمه گرانیتی شما قابل استفاده است.

طرز استفاده از ظروف گرانیتی

  • در هنگام آشپزی با انواع ظروف پخت و پز همواره از شعله مناسب استفاده نمایید . زیرا شعله زیاد به ظرف شما آسیب می زند و در کوتاه مدت باعث خرابی ظروف نچسب شما خواهد شد .
  • همواره از قاشق های مخصوص برای ظروف نچسب و ظروف گرانیتیاستفاده کنید . قاشق های مخصوص ظروف گرانیتی مانند قاشق یا کفگیر چوبی و یا کفگیر و ملاقه های با روکش گرانیتی می باشند . هرگز از قاشق استیل و یا وسایل مشابه ان در ظروف گرانیتی استفاده نکنید چرا که قاشق استیل کاملا به پوشش نچسب آسیب می زند و ان را از بین می برد .
  •  درهنگام شستشوی ظروف گرانیتی و ظروف سرامیک نیز از اسکاچ و سیم زبر استفاده نکنید و حتی الامکان از ابر و یا اسکاچ های مخصوص ظروف گرانیتی استفاده نمایید.
  • از ظروفی که پوشش گرانیتی آنها از بین رفته است استفاده نکنید . ظروفی که خاصیت نچسب خود را از دست داده اند و پوشش گرانیتی آنها از بین رفته است قابل ترمیم نیستند و هرگز انها را بازسازی نکنید.
  • قبل از اولین استفاده از ظروف گرانیتی و ظروف نچسب ، انها را با آب داغ و مایع ظرفشویی بشویید . پس از شستشوی ظروف گرانیتی و یا سرامیکی چند قطره روغن مایع را درون ظرف ریخته و به وسیله پارچه ای نرم تمام سطح داخلی ظرف را روغن کاری نمایید.
  • در هنگام آشپزی با ظروف تفلون ، اول همیشه روغن را در ظرف بریزید بعدا ظرف را روی اجاق گاز و شعله مناسب بگذارید. هیچ گاه قابلمه ، ماهیتابه و سایر ظروف تفلون را خالی بر روی شعله قرار ندهید .

با رعایت این موارد ، ظروف گرانیتی و ظروف نچسب شما همواره کیفیت اولیه خود را حفظ خواهند کرد و شما هیچ نگرانی در استفاده از این ظروف نخواهید داشت.

نکته مهم : در هنگام خرید ظروف گرانتیتی و  ظروف تفلون حتما به مارک این ظروف دقت نمایید و از برندهای متفرقه به خاطر قیمت پایین این نوع محصولات به هیچ عنوان استفاده نکنید . از این رو ظروفی که خریداری میکنید حتما باید دارای نشان استاندارد باشند و اگر محصول خریداری شما ایرانی باشد حتما علاوه بر نشان استاندارد ، تاییده از وزارت بهداشت نیز باید داشته باشد .

برند اطمینان کالا را بی شک می توان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه در ایران دانست که سابقه ای درخشان چند ساله در این زمینه دارد. شرکت اطمینان کالا فعالیت خود را در سال 1390 در زمینه تولید ظروف آشپزخانه با پوشش نچسب آغاز نموده و تا به امروز یکی از فعالان حرفه ای در این صنعت می باشد امروزه محصولات این شرکت در خاورمیانه به فروش می رسد و قطعا طرفداران زیادی دارد. محصولات اطمینان کالا به دلیل کیفیت بسیار بالا، طراحی های متنوع، نوآوری، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش باعث شده است تا این برند در ایران نیز طرفداران بسیاری داشته باشد.

نکاتی که در خرید صندلی اداری و کارمندی باید رعایت کنیم؟

نکاتی که در خرید صندلی اداری و کارمندی باید رعایت کنیم؟ بعد از تهیه فضای مناسب کاری ، قدم مناسب دیگری که باید بردارید خرید مبلمان اداری و صندلی های کارمندی است. خرید صندلی کارمندی استاندارد می تواند راندمان کاری پرسنل شما را بسیار افزایش دهد. پس فراموش نکنید قبل از خرید صندلی اداری حتما نظرات کارمندان خود را درباره نوع صندلی بپرسید.

اهمیت رعایت ارگونومی در خرید صندلی کارمندی

نکته مهم در ارگونومی این است که فرد متوسط وجود ندارد و در حال فراهم کردن یک صندلی که برای هر فرد طراحی شود عملی نیست و تنها راه حل قابل ارائه صندلی های قابل تنظیم است که با حداکثر افراد مطابقت داشته باشد

برای انتخاب صندلی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

برای انتخاب صندلی چندین نکته باید در نظر گرفته شود

داشتن تکیه گاه بازو : تکیه گاه بازو عموماً توصیه نمی شود زیرا از نزدیک شدن کاربران به میز جلوگیری می کند تکیه گاه بازو که ۲۵ سانت یا کمتر از عقب صندلی طول دارند باعث می شود که کاربر بیشتر به ایستگاه کاری خود نزدیک شود، تکیه گاه بازی محلی برای استراحت بازی ها ایجاد کرد و بخشی از بار شانه ها و گردن را کم میکند

صندلی قابل تنظیم : هنگام تنظیم صندلی بر اساس قطعه چند این نکته را باید در نظر گرفت اگر نمی توانید پاهایتان را زیر میز تنظیم کنید یا فضای کافی برای حرکت آزادانه آنها وجود ندارد میزتان بسیار بلند است ارتفاع صندلی را طوری تنظیم کنید که بازوها حدود ارتفاع سطح کار باشند اگر نمی توانید پاهایتان را روی سطح زمین قرار دهید زیرپایی استفاده کنید زیرپایی باید قابل تنظیم باشد و از هر دو آنها حمایت کنند تا پاهایتان را روی آن قرار دهید.

نکاتی که در خرید صندلی اداری و کارمندی باید رعایت کنیم؟

خرید چه صندلی های برای ادارات پیشنهاد می شوند؟

هنگام خرید مبلمان اداری نکات زیر را باید در نظر بگیریم

 داشتن قابلیت تنظیم که بتواند همه کاربران را پوشش دهد برخی صندلی‌ها سیلندر های قابل تنظیم برای تطابق افراد خیلی بلند یا خیلی کوتاه به کار می‌روند یک صندلی کاملاً قابل تنظیم با قابلیت ارتفاع تکیه گاه آرنج که ترجیحا آن نیزهم قابل تنظیم باشد .

اگر تصمیم به استفاده از میز غیر قابل تنظیم گرفتید زیرپایی را فراموش نکنید

استفاده از لوازم جانبی همچون کتابیار، لامپها ، جا ی خودکار و جای پرونده ها را فراموش نکنید

در این زمینه استفاده از نظرات کارکنان بسیار مهم است استفاده از وسایل و تجهیزاتی که دارای سطح انعکاس این باشد به طور مثال رنگ میز و صندلی باعث ایجاد انعکاس شود

نکات مهم در مورد نگهداری صندلی های اداری و کارمندی

هنگام خرید صندلی اداری هزینه های تعمیر و نگهداری و در نظر بگیرید برخی سازندگان صندلی خدمات تعمیر و نگهداری صندلی را گارانتی و پشتیبانی می کنند و مشکلات معمول را به پیگیری و رفع می کند

 مشکلاتی که ممکن است در صندلی های اداری و کارمندی پیش بیاید می‌تواند:

►شامل پیچ ها و مهره ها شل شده و پایین می افتند

►سیلندرهای هیدرولیک در نگهداری دچار نقص می شوند و گیر می‌کند

►صندلی به درستی نمی چرخد قبل از اینکه تصمیم نهایی برای خرید صندلی کارمندی را بگیرید باید نظر کارکنان را در مورد اخذ کنیم

هنگام خرید صندلی اداری به نکاتی باید توجه کنیم؟

هنگام خرید صندلی اداری باید نکاتی را در نظر بگیریم :

♦نشیمنگاه از نظر ارتفاع و شیب زاویه انحراف قابل تنظیم باشد

♦پوشش روی صندلی قابلیت عبور هوا را داشته و سفت نباشد

 ♦دارای تکیه گاه کمر برای حفاظت از بخش پایینی کمر باشد

♦دارای پایه ۵ قسمتی متعادل باشد

♦چرخ‌های صندلی متناسب با نوع کف سازی ساختمان باشد

♦دارای مکانیسم چرخشی یا گردشی باشد

در خرید صندلی آزمایشگاهی باید چه نکاتی را در نظر بگیرید

در مورد صندلی های آزمایشگاهی نکات ریز باید در نظر گرفته شود

 جهت کار در آزمایشگاه از صندلی های علمی که مجهز به یک حلقه جهت نگهداری پاها در پایین پشتی کمر و نشیمنگاه قابل تنظیم باشد استفاده کنید

به طور کلی ابعاد صندلی باید تا حد امکان مطابق با استاندارد باشد